cover pic

Friday, July 1, 2011

LIFE JOURNAL #92 : MISSION IMPOSI-BLAH

Since aku ni slalu sangat lepak2 kat blog si Zulfikar Hazri nie. Then of coz lah aku ada terbaca pasal post menjaga kulit muka dia tu.

Cuba tengok sini ---------> Mengharungi Musim Jerawat. 

So aku nak jugak lah ikut petua dia tentang cara menjaga muka nie. Yelah kalo betul menjadi ok jugak.. Takda lah aku kata nak muka secantik dan sebaik kulit Kate Winslet.. *asyik2 dia.. asyik2 dia.. Sukelah!!! hahaha~ 


                 
Jauh jugak aku merantau satu KK mencari produk nie.. aku siap mengeluh lagi dek panas2 mentari tu.. Siap pikir lagi yg si Zul tu just melawak aje.. hahahaha... So last2 aku jumpa jugak kat Guardian, Citymall. Masa tu dah dekat jam 10mlm dah n kedai dah nak tutup dah pun.. aku sempat menyelit2 masuk dari pintu tepi tu.. muahahahaha~~~ 
Aku siap copy lagi gambar yg aku  print dari post si Zul tu untuk bawa cari produk tu ke kedai2... gigih sangat kan..



Last2 tu aku jumpa jugak lah.. walaupun terkeliru seketika ngan packing dia tu.. Disebabkan kedai dah nak tutup so aku bergegas aje beli dan trus blah.. Sebelum nie guna Garnier tu tapi since nak cuba petua si Zul nie aku cadang nak beralih ke Neutrogena nie.. nak trial 3 bulan camtu skali ngan petua2 khas si Zul tu.. Sbab banyak lagi isi Garnier tu.. syg kalo buang.. hahahahahaha~~



Tengokj gambar nie.. tu yg buat aku terkeliru sebentar tu.. packing mcm dah tak sama aje kan... tapi wording dia smua tetap sama cuma design dia aja yg tak sama.. hampir naik juling jugak mata aku masa tu nak mencari persamaan produk nie... 

Apapun aku cuba-try-test dulu tuk 3 bulan.. kalo tak menjadi aku akan saman si Zul. hahaha.. Duit saman tu bleh guna tu operate muka... wakakakakak... 
Gilos!!! 




Jerung Rimba Putih

4 comments:

  1. hahaha...

    moga berjaya...!!

    err..tapi teruk sgt ke kulit tu??

    ReplyDelete
  2. siap bwk gambar nei ke ms pergi beli?hehe

    ReplyDelete
  3. wakakakakaka, semoga berjaya... produk tu betul dah kau beli...

    hehehe, nerves gak nih kan ade org try...kalau tak jadi. naya ke saman, mau masuk tribunal blog... hahahaha :P

    ReplyDelete
  4. missSenget : Thanks. Takda lah teruk tapi si Zul tu ckap kulit dia lansung xda cacat cela masa tu.. jeles wei.. hahahaha

    Elyana : Biasalah.. pelupa katakan.. kalo tak bawa sample sure tak henggat... maklumlah dah tua kerepot kan.. **tua lah sangat..

    Zul : hahahaha~~ jeles jugak lah kulit ko dulu santek.. jgn ko jadi cam mak mo yg ko ckap suka tambah perisa lebih dalam makanan sudeh.. hahahaha

    ReplyDelete