cover pic

Monday, March 28, 2011

LIFE JOURNAL #72 : LIFE THIS LATELY



Its seem like I can handle this messy thang a bit.. for this far I've moved..  I feel so thanks to God. Sometime this feeling just killing me damn softly.. Of coz there's a time i'll missing people kan... tipu sangat lah kalo kata tak... but I manage to move on till this stage.. I dunno its been how many days  or many weeks maybe, but yeah.. still i'm happy. I wish to stay at this condition - hopefully.

Life?? Not much happened this lately, been busy with my job - as usual. Get home late everyday.. and bila sampai umah ngan lemah longai camtu smua dah tido... busan!! Nak bawa sembang sapa erk? Seriously, Nobody! I have nobody to talk with pun bila dah balik umah malam2 camtu...I wish dat my cats can talk.. so xda lah bosan2.. bleh bawa bercerita tiap2 malam sebelum tido.. siap Miko tu reti urut lagi tapi kuku dia kuar masa urut.. menchik.. haha..

Lain2 hal? Keje - always busy. Semenjak azali lagi kan.. keje apa lah yg tak perlu susah2 tapi tiap2 bulan bleh eat-blind-salary gitu.. haha.. Gaji nie nak beli kasut joging baru lah.. competiton tinggal hampir sebulan je.. matiler tak cukup practise.. mana bleh kalah ngan abg shah, abg heri, abg arel and the rest of thier gang.. hahaha.. xpe, kali nie aku bajet murah aje.. beli kat pasar malam.. hahaha..

Abg Busuk : Jgn kuat emo.. JR ok je nie..




D'Masiv - Rindu Setengah Mati




No comments:

Post a Comment