cover pic

Tuesday, February 22, 2011

LIFE JOURNAL #64 : SI "ANONYMOUS" : REPLIED (UGUT)

"wei...kalo berani ko cakap sapa 146706??????.... 
Jgn nak main2 ngan aku..ko gelak la nak gelak.. Aku peduli hapa...jgn nak selindung disebalik no ni... Bukan ko cipta secara rawak.. tp mmg no ni pada sesorng....sbb ko xbleh nak terima kenyataan y dia org punya,ko cakap la cam tu...ke ko takut diri ko malu..."

               Aku dapat komen nie.. Aku sure dia ni ada masalah sebenarnya.. dia tak kenal aku... tapi dia ckap mcm lebih dari kenal aku... Serious meremang bulu tengkuk aku baca komen dia.. Siap berbaur ugutan tu.. Rasanya org yg dah lama kenal aku je yg tau aku slalu guna nombor2 tu tuk tukarkan huruf2 dari nama diorang.. tapi kali nie aku heran.. napa dia ni bengang tak pasal2... tapi sure dia nie mesti pompuan... tengok lah cara dia bagi komen.. bersahaja melalut dalam sindiran bermaksud cacian... erm...

              Tapi serius wei.. kalo ko baca post nie.. harap ko jgn lah speku2 tak pasal2 kalo ko tak tau hujung pangkal cite.. ckap elok sudah lah.. kang ko salah ko jugak yg malu... tak kisah lah ko nak malu ke tak. Dah lah suka main tembak2 je meneka pastu suruh aku mengaku plak nama gf aku.. apa dia tu adik ko ke? Aku penah buat dajal ke kat dia? cuba jawab...




Kepala pusing,


1 comment: